torsdag 3. mars 2011

Torsdag- sinnataggen

Det ble en treningsøkt på de store i dag tidlig og....jeg la inn noen intervaller på min 5 kilometer og var rimelig pumpa etterpå.....da er det godt å bare slappe av i sofaen med pc'en og skolebøkene i fanget....og selvfølgelig VM på tv i bakgrunnen:)

Det har vært strålende sol her i dag...virkelig kjent på vårfølelsen.....deilig. Vi håper på mange flere sånne dager fremover. Her i heimen har akkurat lille frøken snupp hatt tidenes raseriutbrudd.....nesten så jeg trodde hun skulle sprekke av sinne......Men heldigvis gikk det over etter en god stund.....

Her er kassen jeg kjøpte på Plantasjen forleden. Den ene er fylt opp med Millas bøker, og den andre står foreløpig inne på vårt soverom. Har satt på hjul og nå ruller Milla den rundt i stua titt og ofte....for så å parkere foran sofaen og lese samtlige bøker....det er godt å få litt lesehjelp av storebror.




Akkurat nå koser barna seg med vaniljeyoughurt og banan....en hit for tiden. Milla får også litt rosiner oppi. Etterpå er det leggetid for en liten sinnatagg, og så skal jeg og Niklas se på premieutdelingen før han også skal ta kvelden.

Gry


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar